انقدر فکرم درگیره انقدر از همه چی عقبم :)))
الان فقط تنها چیزی که یکم آرومم میکنه اینکه یه موضوع خیلی خاص و جدید برای پروپوزالم انتخاب کنم ..
+شما پیشنهادی ندارید؟ :((
برای ارشد روانشناسی...
از دست خودم!...ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: جمعه 1 ارديبهشت 1402 ساعت: 18:51